torsdag 17 mars 2011

Presentera mig själv.

Försökte hitta en normal bild på mig... Svårt, väldigt svårt :D



Heter Cecilia kallas för Cilla fyller 23 år nu den 24 mars.
Bor själv i en lägenhet med två katter Killen och Cissi.
Har pojkvän sen en tid tillbaka som jag tycker väldigt mycket om, som jag kanske skulle kunna leva med hela mitt liv om han nu skulle känna samma sak för mig..
Har två syskon och en mamma som jag älskar och två syskonbarn som får mitt liv att vara underbart.

Just för tillfället så pluggar jag via distans så jag är oftast hemma.
Söker dock ett deltidsjobb som jag kan fördriva tiden med.
Jag har inga planer på barn än så länge, det får visa sig senare i livet om det blir så.
Pojkvännen har en dotter som jag tycker väldigt mycket om :)

Det är nog presentationen om mig.
Mitt liv är varken spännande eller tråkigt, väldigt medel skulle jag nog säga.
Alla har vi våra upp och nedgångar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar