onsdag 9 mars 2011

jä.la skitsnack...




Blir så fruktansvärt less på alla som springer runt och håller på hela tiden...
Varför kan inte jag få vara glad i alla fall en dag på året?

När allt började bli bättre igen kommer det en massa skitsnack som inte ens är sant..
Har folk inge bättre för sig i sitt liv än att förstöra mitt?

Ännu mer dåligt besked i familjen och jag fått mer medicin och man har börjat repa sig efter alla nedslag så kommer detta..

Det är ju för jävligt när det går sånt skitsnack att killen börjar tvivla på en..

Så till alla er som känner för att kommentera till alla era vänner om vad JAG gör i MITT liv så kan ni väl komma och prata med mej innan ni drar egna slutsatser..

Vi kan ta och diskutera MITT liv över en kopp kaffe och ni är så intresserade..

Jag har INGET att dölja.
Så ni är så välkomna......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar