torsdag 17 mars 2011




Nu har man fått det bekräftat...

Fick fyra brev från polisen idag allt var nedlagt. Även det självklara hotet på min telefon som jag sparat i både mobilen, datorn och så klart utskrivet..

Att folk kan djävlas med en och skicka iväg talonger med någon annans namn så den får prenumerationer på tidningar och diverse annat..

Ska detta vara laglig?? det är ju fördjävligt..

Har fått nio olika prenumerationer + en avi på 1213 kr och hot via telefonen..

Vem fick sitta i telefon kö för att makulera dom???
Jo jag och vad fick jag ut av det?

Orken tog slut och mina studier fick lida..
telefonräkningen skyhög...
rädsla för att vara i min egen lägenhet och till och med så att man inte vågade gå ut eller in själv från den....

Suck... Vad fick dom?

Skit roligt och ett gott skratt antar jag..
Inga komplikationer what so ever..
Kan tänka mig att de skrattar fortfarande..


Men skratta bäst som skrattar sist.. glöm för fan inte det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar