torsdag 17 mars 2011

Blogglistan

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Mina föräldrar
Dag 3 – Mina syskon
Dag 4 - Något/någon som förändrat mig
Dag 5 - Min bästa vän
Dag 6 - Det här saknar jag
Dag 7 - Den här veckan
Dag 8 - Det här upprör mig
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Detta ångrar jag
Dag 11 - Favorit film
Dag 12 - Någon jag aldrig kommer glömma
Dag 13 - Ett ögonblick
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 -Min favoritplats
Dag 17 -Mina drömmar
Dag 18 -Mitt favoritminne
Dag 19 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 20 - Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? motivera..
Dag 21 - Detta ögonblick tänker jag på
Dag 22 - Vad skulle mina barn heta, pojke resp. flicka?
Dag 23 - Sommarplaner
Dag 24 - Dagens vill ha:
Dag 25 - Det sista jag sa högt
Dag 26 - Vad vill jag att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Dag 27 - Bortsett från datorn, vad hör jag just nu?
Dag 28 - Godaste glassmaken
Dag 29 - Om jag kunde förändra EN sak i världen,
utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Dag 30 - Min Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar