söndag 21 november 2010

Tidsfördriv :)

ALLMÄNT...

Namn: Cilla
Piercingar: jepp 3 st.
Tatueringar: jepp 11 st.
Längd: 1.63
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: mörkbrunt.
Är du kär i någon: ja det kan man säga att jag är.
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej.
Tänker du på självmord: nej, men alla har vi väl gjort det någon gång.
Tycker andra att du är attraktiv: hehe nej men man kan ju alltid hoppas.
Vilket schampo använder du: ja det som fungerar på mitt hår :)
Vilken parfym använder du: olika.
Vad är du rädd för: just nu finns det ganska mycket.
Gillar du att tvätta: ja men inte att bära det hit och dit.
Gillar du Berg-och-Dalbana: jepp.


SENASTE...

Film du hyrde: påven johanna.
Film du köpte: det var länge sen, kommer ej ihåg.
Låten du lyssnade på: you spinn my head round round med dope tror jag det är.
Låten du hade på hjärnan: låten från rupert filmen :P
Låten du laddade ner: jag laddar ej ned, jag lånar från mina internet vänner :P
Personen du ringde: Jerry
TV program du tittade på: filmen på 4an heartbreake hotell
Personen du tänkte på: mamma :)


FAVORIT...

Mat: hmmm.. palt.
Låt: dope you spinn my head round round
Sak att göra: ligga och mysa med killen (killen heter min katt :P)
Sport: finns ingen om de inte tacklas i hockey :)
Dryck: cola
Kläder: jeans och en tröja
Film: påven johanna
Bil: Ford Anglia -71


ANTAL...

Gånger du varit kär: jadu.. 3 riktigt kär tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit: det kan jag ej räkna.
Hjärtan brustit på grund av dej: det vet jag ej.. men jag antar att det hänt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några :)
Ärr du har på kroppen: hehe jadu de vet jag ej, har vattkopps ärr och när jag råkat skära mej när jag rakat benen.


SENASTE...

Bok du läste: Äcklig
Personen du fick mail av: Oskar
Personen du fick brev av: Landstinget
Personen du fick sms av: mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag -bror


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: varit hos mamma och på akuten.
Var det kul: hos mamma ja.. akuten nja.
Hur tidigt stiger du upp: det beror på när jag orkar :P
Gillar du att slåss: nej bara om det behövs :)
Vad ska du göra ikväll: det är natt nu.. så sova snart.
Är du seriös: jepp.
Vad är du allergisk mot: kiwi och mjölk.
Var har du ont: underarmen
Använder du hårspray:jepp
Kan du stå på händer:ja
Favoritserie:simpsons


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: nej
Är du glad nu: ja så där..
Var du glad igår: ja de tror jag att jag var :)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nja inte vad jag kommer på.
Vad dansar du till: ja du jag brukar ej vara nykter när jag dansar så jag har ingen aning.
Stockholm är:fullt med folk.
Göteborg är:/finns det e söt pojke vad jag vet :)
Kan du sjunga: ja, men inte många som hört mej sjunga.
Mer värt än guld: min mamma
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: ja du.. Tyskland, hälsa på morfar.
Ska bli skoj: hmm, det får vi se..
Ska inte bli skoj: betala alla räkningar.
Sparar till: har inget att spara just nu..
Väntar på: mycket! :)
Pålägg som gäller: smör, men även gott med ost.
Dagens dryck: julmust :)


Ja jag vet.. Dryga jag...
Men det var ett tidsfördriv för mej :)
Och även för dej eftersom du läst ända hit :P

1 kommentar: