söndag 24 oktober 2010

Tanken..

Tanken har slagit mig många gånger..
Varför? varför inte? Finns det någon här? Eller något här?

Jag trivs väldigt bra i min lägenhet, jag har familjen nära.. Vänner..Nja..
Finns inte många man umgås med nu..

Snart Halloween, känns tragiskt...
Alltid haft roligt då...

Detta år..

Ingen inbjudan någonstans och jag har frågat en massa vad de ska göra men ej något svar...

Antagligen en till helg hemma sittandes... tragiskt..

Men men sån är livet.Planerna på att flytta kommer allt närmare..

Nej nu ska jag laga mig någon middag av något slag :)

6 kommentarer:

  1. du har inte frågat överallt..

    SvaraRadera
  2. kanske inte.. men jag har frågat många och gav upp efter alla nedslag hela tiden.

    SvaraRadera
  3. Alltså du får inte flytta, du får bara inte :-(

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt att ha en blogg, ens egen lilla klagomur?
    När allt vänder, för det gör det nog ändå fast vi verkar tillhöra de som just nu inte tror det, så är det bara att radera bloggen. Puts väck.

    SvaraRadera
  5. jo det är ju så.. tror dock inte att något positivt kommer hända även om man hoppas på det..

    SvaraRadera